Best Forex Kort For Elever India


Den grunnleggende tingen om disse kortene er at du sveiper kortet ditt gratis og de belaster deg for uttak fra minibanker. For en opplasting er det en kostnad. Banker: Billigste valutakurser. Vanligvis belaste om lag 24 av beløpet som er trukket tilbake. Og for hver opplasting belaster de 100-500 rupees. Thomas Cook og Cox og Kings. ingen opplastningsgebyrer. 2 for uttak uavhengig av beløpet. 2 er en transaksjonskostnad. Fang her er, deres valutakurs er ekstremt høy. Wiezemann forex. Jeg har funnet ut at de har de billigste valutakursene og 2 for uttak og ingen oppladningsgebyrer, swiping kostnader. De gir et ICICI bankkort, som lar deg laste opp penger to ganger på en dag. En tjeneste som ingen andre tilbyr. Weizmann Forex Limited Foreign Exchange Company Jeg håper dette hjelper. Takk for A2A. 8.8k Visninger middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon middot Svar forespurt av Anubhav Gupta Flere svar nedenfor. Beslektede spørsmål Hva er det beste travelforex-kortet for indiske studenter som reiser til USA i 2 år Er reisekredittkort tilrådelig I039m planlegger å besøke USA (fra India) i en måned. Hva er den beste måten å bære amerikanske dollar Er det et kredittkortkort som jeg kan laste med dollar Hvis så, kan jeg ta ut balansen fra det kortet etter min reise? Hva er noe godt reisekort for studenter jeg har vært i USA for siste tre måneder. Jeg har hatt dårlige erfaringer fra andre indianere enn noen amerikaner. Hva mangler jeg her Hva er forskjellen mellom å kjøpe et forhåndsbetalt Traveller039s kort i motsetning til hardt kontanter Jeg reiser til Thailand fra India. Hvilken valuta skal jeg ha med meg. Amerikanske dollar eller thailandsk baht eller indisk rupi Hva gjør indianere forskjellig fra amerikanske studenter Det er flere kort fra AXIS, ICICI, HDFC som er studentvennlige og rettet mot å gjøre universitetets betaling enkel og problemfri. Se opp for 039Free ATM Withdrawal039 tilbud på kortene, for uten dette anlegget kan du ende opp med å bruke 1,5 til 2 hver gang du trekker ut. AXIS-banken tilbyr gratis ATM-utbetalinger for studenter hvis de kjøper Forex Travel-kortet gjennom bestemte nettleverandører. Reisekort er ikke anbefalt for internasjonal bruk fordi du vil ende opp med å betale ekstra avgifter så høyt som 10 i Merchant service avgifter og Forex konverteringsavgift. Vennligst referer til følgende innlegg for mer informasjon om forskjellene mellom Forhåndsbetalte Forex-kort, debetkort og kredittkort. Håper dette hjelper Her039 som ønsker deg det aller beste for studiene i utlandet. 7,5k Visninger middot Vis Oppvoter middot Ikke for ReproduksjonIts juli allerede I løpet av få dager kan vi se flokker av unge indiske hjerner som tar av til mulighetene. Vi handler alle sammen om å handle, lære å lage mat, samle inn dokumenter, få lån godkjent, kjøpe poser, pakke, besøke venner og slektninger, og hva som ikke er. I slike kraftpakkede uker er det en ting som stadig forstyrrer våre tanker . Hvordan skal vi klare våre utgifter der. Tenk på å transportere reisekontroller - Velkommen til 1990-tallet: p Oppvokst, folk Kom igjen, vi har fullført en tiendedel av det 21. århundre allerede. E-handel er nåsordet nå. Dont du vil administrere innskudd og utgifter online Vel, velg deretter Travellers Forex Card. Her er en TOI-rapport om Travellers Card (forskjellige banker kaller det med forskjellige navn). Og dette er for de lojale Hindu-fansen: Nå som vi er på samme side, lar vi deg mer inn i hva dette kortet handler om. Dette kortet er enda et debetkort, men med en slående forskjell. Du kan ikke bruke det innen India (dette inkluderer indiske e-handels nettsteder som flipkart, snapdeal, etc.). Ja, du hørte det riktig Du kan ikke bruke det her. Så hva bruker du det til Du deponerer INR-ekvivalenten på 1000 (for eksempel 1000 Rs. 61360 som på 11072014) til denne kortkontoen i India, og du bruker 1000 ved å bruke dette kortet i USA. Så enkelt som det. Fluktuasjoner i valuta vil ikke påvirke balansen i kontoen din. Men det som gjør dette attraktivt er det faktum at du ikke betaler ekstra kostnader på varene som er kjøpt i kjøpesentre (som aksepterer VISA eller Mastercard). Og det er mer, det er ingen ekstra kostnader på varene som er kjøpt på nettet, via E-Commerce-nettsteder som eBay og Amazon også en ting å merke er å ha et kort du trenger ikke å ha en regning i banken som du ønsker Å KJØP KORTET. Til tross for at en konto kan hjelpe deg med å kreve at banken overfører penger fra den kontoen til kortkontoen, er dette viktig fordi RBI-regelverket ikke tillater deg å betale banken via kontanter. Men hvis du (eller din representant) holder en konto i en annen bank, kan du (eller din representant) vurdere å gi en sjekk. Jeg var nysgjerrig på å vite mer om dette og gikk på jakt etter å finne de beste tilbudene som er tilgjengelige på disse kortene. Basert på min undersøkelse, er Ive oppført under noen av de store spillerne. Det finnes andre banker og bedrifter som tilbyr lignende tjenester (som Thomas Cook). Men vi trenger de som er allestedsnærværende og lett tilgjengelig, ikke vi Heres en liste over observasjoner, som er generelle for alle bankene som tilbyr disse kortene. Avgifter for å få kortet (engangsbetaling) - Rs. 100 til Rs. 450 (varierer med bank) Kostnader for å legge inn penger på kortkontoen - Rs. 75 til Rs. 250 (varierer med bank) Avgifter for å ta ut penger fra minibank med dette kortet (kun i USA) - 1,5 til 2 (varierer med bank) Avgifter for å sjekke balansen ved hjelp av en minibank - 0 til 0,55 (varierer med bank) Avgifter for sveiping kort ved kjøpesentre (kun i USA) - Gratis. Avgifter for online kjøp (kun i USA) - Gratis. Skjulte kostnader - Damn Det er serviceavgift (varierer med bank) for alle ting oppgaven du gjør (bortsett fra kurs for å se på det) Her er en omfattende liste over avgifter for hver bank. Som du kan gjette, min favoritt dekk min liste. Forex kort Avgifter og kostnader av forskjellige banker I det siste innlegget diskuterte jeg på detaljene om Prepaid Forex Cards som kan brukes når du reiser utenlands. Hvis du ikke har gått gjennom forrige innlegg, vennligst klikk på denne linken: Komplett informasjon på Prepaid Forex Cards. I dette innlegget vil jeg gi detaljer om gebyrforgiftene som forskjellige banker krever når du kjøper Prepaid Forex Cards. Jeg har opprettet en liste som inkluderer de viktigste bankene. Hvis du ikke finner din bank, vennligst gi meg beskjed ved hjelp av kommentarfeltet nedenfor. Gebyrer for gebyrer på forskjellige banker: 8211 Gebyrene for gebyrforhøyelse nedenfor er for USD. Hvis du planlegger en annen utenlandsk valuta, vennligst klikk på den offisielle lenken til bankene nedenfor. Initial Card FeeIssuance Fee ATM Cash Tilbaketrekking (Per Tilbaketrekking) Daglig ATM Tilbaketrekning Grense 20 Hvis tapte i fremmed land og 3 hvis tapte i India 10.000 Vennligst Bekreft med Bank 20.000 Vennligst Bekreft med Bank STAT BANK OF INDIA Vennligst Spør Bank 400Rs. Hvis samlet fra India og 4 hvis samlet fra Uten frafallet til juni 2014 Fravikes til juni 2014 150 Rs. For eneste kort. Hvis du vil kurere det så Rs. 1500 for utenfor India og Rs. 250 i India Offisielle lenker til annen bank: 8211 Vennligst klikk på linkene nedenfor for å besøke bankens offisielle sider angående Prepaid Forex Cards. Viktige punkter som skal vurderes: 8211 1) Innledende kortavgift og gjenopprettingsgebyr som er oppgitt ovenfor, er ekskludert Skatter. Skatten belastet av bankene vil være rundt 10 av gebyret. 2) Det er noe som heter Cross Valutakostnader. Tverrfallsavgift betyr tilleggsavgift som vil bli belastet dersom du foretar transaksjoner i en annen valuta enn den du tidligere hadde bedt om. For eksempel hvis du hadde valgt USD som din utenlandsk valuta, og du ender med å gjøre en transaksjon i London i euro, vil denne avgiften bli belastet. Denne avgiften er i tillegg til dagens konverteringsfrekvens. Charge er normalt 3 til 3,5. Dette varierer med banken. 3) Noen banker tar betalt for den nye ATM-pinnen som skal utstedes hvis du har glemt ATM-pinnen din. Kostnaden er 2. Vennligst bekreft dette med banken. 4) Noen banker gir ikke Forex-kortene hvis du ikke har en konto i den banken. Vennligst sjekk opp med banken om dette. 5) Vær oppmerksom på at gebyrforsikringsgebyret som er nevnt her, kan endres. Vennligst klikk på de offisielle koblingene som er angitt ovenfor for å sjekke at det har blitt gjort endringer i gebyrer for avgifter. 6) Bortsett fra banker, tilbyr andre firmaer som Thomas Cook, Matrix deg også Prepaid Forex Cards. Det er ikke nok informasjon på nettstedet deres om det. Det vil være et godt alternativ å ringe dem og spørre detaljert om de varierende kostnadene de vil betale når du skal for deres Forex-kort. Jeg håper dette innlegget var nyttig. Ingen relaterte innlegg. Langt den beste informasjonen jeg har kommet over de siste par dagene. Takk Srinivas. Jeg er imidlertid fortsatt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg vet mitt budsjett8230 som i hvor mye penger i rupees jeg vil bruke. Jeg begynte med å vite de beste prisene jeg kunne få. Nå ser jeg etter en mal hvor jeg kan mate de ukjente variablene basert på hvor mange ganger jeg ville trekke tilbake og kostnadene for disse aktivitetene. Da kan jeg bruke denne informasjonen og finne ut de beste prisene jeg kan få fra hver bank. For eksempel har jeg blitt informert om at jeg burde ta det i en annen valuta som USD. Men så ser kryssvalutaen på 3-3,5 ut til å være en stor ulempe. Jeg vet ikke. Jeg vil også vite hvor mye det kan påvirke mitt samlede budsjett. Hvis det er mindre, vil jeg ikke bruke mye tid på å finne ut det. Det var en interessant pdf som jeg så fra Axis bank at8230 behandlet den. Takk igjen. Du kan lagre kryss valutakostnader ved å bruke ett valutakort levert av Thomas Cook. den har null kryss valutakurs. Bare en headsup, ikke gå for matrisen forex kort som de ikke gir deg noen riktig info og hvis du har noen balanse forex igjen i kortet ditt etter å ha kommet til India vil de ta sin søte tid rundt 10-12 dager for å refundere pengene dine og de vil rane deg på rundt 30 og si at de er noen jævla avgifter. For eksempel, hvis du har Rs.100000, vil de refundere deg bare 70000 til 72000. Ingen bank i verden vil rane deg slik. Jeg ber omvendt hvorfor jeg tok dette kortet en gang, og jeg skal aldri bruke den i mitt liv. Jeg tok forex kort, kontanter n reisende sjekker fra Thomas Cook. Gode ​​kjøps - og salgspriser. For studenter er forex-kort gitt gratis. God avtale I8217d sier. Plus reload kostnad er INR 100 pluss skatt. Maksimum tilbaketrekningsbeløp er 1000 USD. 2 for kontanter fra minibank, 0,5 for balanse sjekk fra minibank eller gratis fra online. En annen god avtale jeg fant. Mitt tilfelle: 1 USD63.46 INR Kontant var 1 USD 64,4 INR Forex cardtravellers sjekker 1 USD64.3 INR Hvis du vil oppdatere bro. Hilsen 8211 Saransh Singh Hvor mye koster minibankene i USA for disse? De kan også ha noen tilleggsavgift og begrensninger for uttak rett 800 tilbaketrekningsgrense. Ingen tilleggsavgift er bare avgiften for tilbaketrekking som angitt av ditt forex-kort. Den spenner fra 1,50 til 3 per tilbaketrekking. Kan du liste ned ATM8217ene som tillater 800 tilbaketrekningsgrense med minimumsavgift (1,5 til 2). Det er en forespørsel. 800 er den eneste grensen, eller vi kan trekke tilbake mer. takk på forhånd 800 er grensen på 99 av banker i USA gjennom minibank. Kan du kommentere internasjonal kredittkort8230 Hvis vi har et dette kortet, trenger vi en forex card8230 kan du gi informasjon om sentralbanken i India for valutakort .. Spørsmålet mitt handler om online betaling ved hjelp av forex-kort. Kan jeg gjøre online betalinger via forex-kort Slike transaksjoner trenger vanligvis kredittkort med faktureringsadresse og annen informasjon. Kan forex kort brukes i stedet for kredittkort i slike tilfellerICICI Bank Student Travel Card ICICI Bank Student Travel Card er en komplett forex løsning for studenter som går utenlands for høyere studier. Du kan bruke forhåndsbelastet forex-kort som er fylt med følgende funksjoner for noen av dine økonomiske krav: Tilgjengelig i 5 valutaer - USD, EURO, GBP, AUD og CAD For CHF, JPY, AED og SGD i tillegg kan du også benytte ICICI Bank Travel Card Gyldighet: 3 år FEMA grenser gjelder. Et gratis erstatningskort vil bli gitt sammen med ditt primære kort, som kan aktiveres dersom ditt primære kort blir feilplassert. Internasjonalt Student Identity Card (ISIC) medlemskap. Anerkjennelse av fulltidsstatus Tilgang til over 40 000 målrettede fordeler og rabatter på nærmere 126 000 steder i 130 land. Besøk isic. org for mer informasjon. Online formular fylling (For betaling mot konkurransedyktige eksamensgebyrer, studieavgift og studieavgift) Pre-travel løsninger: For betaling mot flybilletter, hyttutleie, oppladning av internasjonalt forhåndsbetalt mobil - og innkvarteringsarrangementer Fjernopplasting av foreldrevernere bosatt i India å administrere utgifter gjennom hele løpetid Motta SMS-meldinger og spor bruker online Få tilgang til vår 24X7 kundeservice via internasjonale gratisnummer fra 16 land Brukes internasjonalt til online-transaksjoner, fysiske swipes samt på utenlandske minibanker Klikk her for å se Universitetsleder for Universiteter aksepterer ICICI Bank Student Travel Card. Dokumenter som kreves for ICICI Bank Studentreisekort for ICICI-bankkontoinnehavere: For ikke-ICICI-bankkontoinnehavere: Kundeanmodning Letter-cum-Form A2 Reisekort Søknadsskjema Kopi av Pass og gyldig visum, behørig bekreftet av oss ved verifisering med originalen Dokumentarbevis for opptak fra utdanningsinstitusjon i utlandet Du kan ta en utskrift av prøven Reisekortapplikasjonsskjema og skjema A2 cum Retail Outward Remittance Application lastet her, fyll det og gå inn i nærmeste gren. Slik får du ditt ISIC-kort Ditt Student Travel Card Velkomstpakke vil ha et gratis skrapelodd med en unik aktiveringskode. På skrape på kupongen vil koden være synlig. Bruk denne aktiveringskoden når du søker på ditt ISIC-kort i tre enkle trinn: Logg på på isic. orgget-ditt-kort og fyll ut de nødvendige detaljene. Skann og last opp de nødvendige dokumentene som nevnt av ISIC. Mens du velger betalingsalternativet, bruk aktiveringskoden. Dokumenter kreves for International Student Identity Card (ISIC) Ett passportbilde foto Bevis for identitet: Driverrsquos lisenspassport Voter ID-kort, etc. Fødselsdato Bevis: Klasse 10. Mark-ark FødselsbevisVider ID etc. Bevis for heltidsstudentstatus: Present ID utstedt av skolen eller offisielt brev eller dokumentasjon fra studiet ditt, og bekrefter at du er en innbetalt heltidsstudent. Kundeuttalelser Jeg var spent på å vite om funksjonene til Student Travel Card. Fordelene fra ISIC-medlemskapet vil også være nyttige. Dessuten, siden kortet er basert på MasterCard-plattformen, vil jeg også kunne overføre mine gebyrer til universitetet. - Abdullah Siddique fra Kolkata forfølge høyere utdanning ved South Dakota State University, USA Ansvarsfraskrivelse: Vilkårene for ICICI Bank og tredjepart gjelder. ICICI Bank er ikke ansvarlig for tredjeparts varer, tjenester, produkter og tilbud. OOPS Siden du leter etter er midlertidig ikke tilgjengelig. Vi beklager ulempen forårsaket. Vi ber deg om å prøve igjen etter en tid. Hvis problemet vedvarer, kan du ringe våre kundeservicenummer eller sende inn en klage. Du kan også gå tilbake til ICICI Banks hjemmeside eller sitemap. Internett Banking Utforsk kraften til enklere og smartere banker. Bank online med over 250 tjenester Mobile Banking Bank på farten med våre Mobile Banking-tjenester. Last ned app eller bruk SMS-lommer ved ICICI Bank VISA drevet Universal betaling lommebok. Last ned i dag Finn ATMBranch Bank 247 gjennom et omfattende nettverk av over 4.501 grener og 14.271 minibanker

Comments

Popular posts from this blog

Binære Tilvalg Meglere Nzymes

Best 60 Sec Binær Alternativer Strategi

Forex Trading Etterfølgende Stop Loss